massa roadtrips coming up

Idag är dagen som jag ska ringa viktiga samtal, städa huset och bilen, packa inför 2 road trips, tvätta, handla inför roadtrips och få den onda ryggen tittad på av ett proffs. Hittils har jag kollat på ett par avsnitt av Vänner, gjort manikyr, kollat mail och Facebook. Läst lite blogg från Afghanistan. Inget av det jag skulle med andra ord...

Imorgon bär det av på roadtrip #1: Tranås/Linköping. Hälsa på Mariah & Herman. Möter upp Linda och sen till Linköping till Johanna och ut på studentgalej. Massa mys och babbel. Linda och jag ska om Örebro på vägen hem också.
Hem torsdag och se över packningen till nästa tripp.

Jobba fredag och på eftermiddagen är det dags för roadtrip #2: Idre/Grövelsjön. Då åker jag och 6 andra tjejer upp till fjällen för mys, vandring och annat trevligt! Tillbaka söndag.

Veckan efter vet jag inte så mycket om men till helgen bär det av till Stockholm som det ser ut nu... Kul när det händer grejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0