sånna dagar

Det finns så många olika dagar. Dagar man känner att man bara vill ligga i sängen och läsa, dagar man bara vill ligga på en filt i solen med en kall drink och softa, dagar som man känner att de bara åär bortslösade för att man gjort absolut ingenting på hela dagen och dagar som man är nöjd med, man har skapat något utav dem.... Det finns ju massor av olika dagar... Igår var jag grymt nöjd med min dag! På morgonen fixade jag med mina Stockholmsplaner och skolbestyr etc. Efter det åkte jag till Falun och träffade min kompis Hanna och hennes dotter Hedda som är 1 år. Vi gick på stan, shoppade och babblade. Åt glass och pratade roliga minnen från vi jobbade på Gran Canaria, skrattade nästan så jag grät. Sen sa jag hejdå och begav mej till Falu gruva där jag gick en guidad tur på engelska. Det var x antal år sen jag var där så det var kul. Tror att det var runt 1991-1992 nån gång. En stund sen alltså.
Sen begav jag mej till Leksand, hämtade upp mamma, Jennie och Tobias och så åkte vi till Dalhalla för Trollflöjten. Det var väldigt bra!! Väldigt imponerande både med musiken, sången, diverse effekter etc. En väldigt trevlig kväll!!

   


Läste ett bra citat på en kylskåptmagnet igår:

"Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns"

Håller då med - smart person som sa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0