Stockholmshelg

Nu ska jag börja packa inför helgens Stockholmsresa. Åker med tåget  ner tidigt imorgon bitti. Förhoppningsvis två intervjuer imorgon och mys med Bettan på kvällen. Mys med familjen på lördag och på kvällen mys med Karin och kanske Jens också. Hur som helt så planerar jag uppenbarligen att det bli en riktig myshelg och förhoppningsvis resulterar i jobb och ett steg närmare flytt till storstan.

Lägger in några bilder på mina gulliga vänner och deras prinsar som är supergoa de med!

      

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas du fick tag på jobb! Men vad har hänt med Johannas Fredriks arm? Ser ut som han inte har någon! =)

2009-08-30 @ 12:05:08
Postat av: Sofia

Jag klippte ihop de lite, de satt så långt ifrån varandra... inte världens snyggaste men jag orkade inte sitta och fila på den...

2009-08-30 @ 21:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0