Vilken vecka!

Tisdag-torsdag i Tranås/Linköping med Linda, Mariah & Johanna. Supertrevligt och mysigt! Avslappnande och jättefint väder! Massa tågåkande och jag hann med att se alla tre tjejernas lägenheter och hur de bor. Kul!

Fredag-Söndag i Idre/Grövelsjön med ett annat tjejgäng. Jag och 6 andra tjejer hade supermysigt i fjällen i en liten mysig stuga vid Städjans fot. Åkte båt och vandrade vid Grövelsjön, blev överraskade av en rejälhagelskur mitt uppe på fjället och typiskt nog hade jag lämnat regnbyxorna i stugan för jag hade hört att det skulle bli fint väder... not! Så hade jag glömy flera saker hemma som jag skulle haft med mej upp, bl.a. träningsbyxor. Så Sofia knatar runt på fjället med tights och shorts över. ojoj vilken syn. Har förbjudit alla bilder på mej som visar under knähöjd på Facebook men jag har redan åkt dit på det! Får väl bjuda på det . Men nästa gång skriver jag en packningslista så jag inte glömmer halva packningen i torkskåpet... 

Idag ska jag luncha med Sussie och på fredag åker jag till Stockholm över helgen.

Kommentarer
Postat av: Mary

Haha, det förklarar din outfit. Jag kollade på bilderna igår och undrade faktiskt vad fasiken du tatt på dig! Hahaha, du e för go!

2009-08-26 @ 17:28:12
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0