i goda vänners lag

Jakten går vidare på jobb och lägenhet.... Jag vill så gärna till Stockholm - men helst utan att ruinera mig. För frågan är ju om det är värt det? Vissa saker vet man ju men vill inte erkänna.

Var i Gimmen i Lindas stuga i onsdags. Mys mys. Maja, Johan och jag handlade mat och sen var det öl och mjukglass vid hjultorget som gällde i väntan på att Linda skulle sluta jobba. När vi kom ut till stugan och sjön skulle Linda och Johan försöka åka vattenskidor i Gimmen... What can I say, har man 25 hk så går det inte!!! Tack vare att de promt skulle prova om det inte gick ändå så fick vi oss ett gott skratt!!! Ove fick lov att skrika till Johan att släppa för han vägrade dra ner på gasen och Johan vägrade ge upp och släppa. Stod dubbelvikt på bryggan och skrattade!
Så kom Sara, Johanna och Fredrik ut. Vi åt god mat, drack alkohol och spelade kort. Sen skulle vissa nattbada innan vi fick sova. Uppe med tuppen halv åtta för Johanna skulle jobba. När de andra åkte hem till Siljansnäs svängde jag in hos Sussie i Insjön kvart över åtta på morgonen och fick riktig hotellfrukost serverad!!! mums! vilken tjej!

Ikväll Skutan - Imorgon dans på Siljansnäsdagen - å Stellas 4 årskalas!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Sophia alias Carina Berg

kram

2009-07-25 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0