Planer & Planeringar

Försöker börja ta tag i det som måste tas tag i nu... Sommaren och jobbet på turistbyrån är snart slut och då är det dags att ha en plan för hösten. Har haft en plan rätt länge men inte börjat planera den men häromdagen tog jag tag i det. Kom dock inte så långt men jag har börjat iaf. Kollat efter jobb, mailat folk om lägenheter.... Hittills inga napp men jag slänger ut fler krokar, tillslut måste ju någon eller något fastna!

Det verkar som att det blir Malung i helgen... Vet inga band som spelar på dansbandsveckan men jag har hört så mycket skoj som händer där så när jag hörde att roddarbussen går dit på lördag kväll så tänkte jag att jag måste hänga på här!! Hoppas på att kunna möta upp Bea en sväng också!

Jobb i tre dagar, sillkväll i Skallskog ikväll med jobbet och sen Björn Skifs i Gropen med mor & far på söndag. Hoppas på bra väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0