thanks very much!

Nu så börjar det se ut som jag vill på min blogg! Mariah har precis spenderat typ en timme med att fixa till den så att bilden jag gjort sitter som den ska och sidan ser ut som jag vill! Nu är jag supernöjd - det blev precis som jag ville ha det!! SUPERTACK Mariah!!

Det har varit rodd, målning och jobb hela veckan som gått... Superskoj alltihopa! Huset är nästan färdigmålat, rodden gick finfint och jobbet kunde inte vara roligare! Rundade av lördagen med säsongsavlutning och stor fest med alla roddarna inpå morgonkvisten. Det var jätteroligt! Var väldigt sugen på att dansa och är man det så finns inge bättre sällskap än de här roddarna i Siljansregionen!

Är rätt så nöjd med min lördag:

  • Leksandsrodden (den längsta och tyngsta tävlingen i Stora Siljan Kampen)
  • Lunchrasten med Håkan när vi hann med och se Siljansnäsarns herrar vinna med mindre än en sekunds marginal. Spännande hela vägen!
  • Middagen med Anders, Fredrik och deras föräldrar och hundar. Väldigt trevligt och gott!
  • Avslutningsfesten i Tibble!
  • Fick åka bil hem med Olle på en kvart och slapp sitta i bussen i en timme!


          


Kommentarer
Postat av: Mary

Hahahaha, vilken klockren bild på Maja och Smångs.

2009-07-07 @ 14:17:27
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Maja

Fördelaktig bild? Eller vad var det du sa?? ;)

2009-07-07 @ 17:41:47
URL: http://majasofia.blogg.se/
Postat av: johanna

Välkommen, så trevligt. Ännu ett störningsmoment i jobbandet alltså =)

2009-07-08 @ 09:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0