vad ska det bli idag?

Sitter här och kikar ut genom fönstret och undrar om vädret idag håller för ett besök på Sommarland...? Tveksamt. Det ska vara toppenväder så man kan bada! Kanske stuvar om lite i planeringen och byter morgondagens planer till idag istället. Är ledig två dagar. LYX!! Det är jag inte van vid.

I helgen är det dags för traditionell kräftskiva hos Maja. De flesta är hemma och kommer men några saknas i år. Mariah & Herman kommer hem och det ser jag fram emot!! Har inte träffat dem på över en månad... Har ett litet fotoprojekt på gång som jag tänkte att Mariah ska hjälpa mej med. I förgår kom stativet som jag beställt till kameran!! jej!

Nu ska jag ta och lägga upp en annons efter en lägenhet, skicka iväg några jobbansökningar och ta ett beslut på vad dagen ska innehålla.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Du duktig du e som grejar med dina planer. Önskar att jag hade lite diciplin på att fixa med det oxå. Hmm... Ses snart! :)

2009-07-29 @ 12:35:11
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0