Äntligen!

Så kom äntligen den helgen när New Moon gick upp på bio! Hade inte möjlighet att gå och se den de två första dagarna men i söndags ringde jag min kompis Elin, som jag vet är ett stort fan av Twilight sagan, för att se om de ville gå med mej. Det visade sig att både hon och Emelie redan hade sett den men de skulle se den igen för att den var så bra. Så vi åkte, tillsammans med Kicki som nyss tagit sitt körkort, in och såg den! Mycket bra även om vissa saker inte var riktigt lika bra som i Twilight. Eller såhär ska jag säga; musiken var inte lika bra. Angående filmens färger, klipp pch vinklar så var den annorlunda. Inte annorlunda dåligare men inte heller bättre - bara annorlunda. Jag gillade det! Å storyn var förstås lika bra som jag förväntat mej. Så nu kunde jag äntligen börja läsa boken som stått i bokhyllan i åtskilliga månader. Men nu har jag börjat läsa!!! :D

KLippte ihop några bilder från filmen

Helgen närmar sig med stormsteg!
Klänningen är nästan klar, sista provningen gjord och lite fållar kvar så blir det superbra sen. Ser fram emot balen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0