intressant och läskigt sant

Har precis spenderat en timme i telefon med min käre bror. Det är läskigt hur nära sig själv och sina projekt man är ibland - att det ska behövas någon som öppbar ens ögon för sker som faktiskt borde vara uppenbara och självklara. Man ser det ju glasklart så fort det påpekas! men att se det själv? man är nog sigsjälv för nära. Iaf jag. Så nu har jag anmält mej till en kurs som jag faktiskt jättegärna vill gå men samtidigt är nervös för. men det ska bli super! Å så ska jag ringa några samtal som behöver ringas. som egentligen skulle har gjorts för flera veckor sen!

Blev så glad så glad när jag läste att en masshemkomst planeras om ett par veckor!! Saknar er alla så mycket!! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt att dina planer utvecklas och kanske till och med tar nästa steg!? Jag och Elin har förövrigt också en plan, tom en strålande sådan! =) Vad vi har förstått av dig så är planen att du blir kvar här i krokarna så vi hade tänkt värva dig till SRK!

träningar på masesgården på onsdagar,visst låter det bra?

2009-10-15 @ 16:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0