nu så

Vackra höstdagar utanför fönstret. Underbbart blå himmel och inspirerande natur. Elin & Emilie har inspirerat mej till att sticka en supergo mössa. Frågan är: blå eller grön?
Har varit lite vikarie på förskolan på arenan några dagar. Urgulliga barn, jättemysigt. Är nu inskriven på Arbetsförmedlingen efter påtryckningar från en viss person. Nu ska jag ta nya tag och ordna ett jobb så jag kan flytta till min egna lägenhet. Har suttit några kvällar och gått igenom kartonger med gamla lappar, kalendrar, foton, kärlekslistor och annat som fått mej att skratta så jag fått ont i magen. :D
Har så många idéer till min lägenhet (som jag inte har hittat än)! Ser fram emot det! Igår var jag och pappa ner till Stockholm och myste med Pär & Adrian. Myyys!

Har en hel del idéer nu, vet inte i vilken ände jag ska börja....? Men med alla dessa idéer känns det som att jag borde starta ett eget företag?!! Kanske. Ligger å funderar i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0