nu saknas bara 4 väggar

I helgen har det varit helgmys med några av mina tjejer i Gävle. Väldigt trevligt och skoj. Har gjort en liten inhandling som jag är sååå glad för! Är supernöjd för det var precis var jag letat efter. Vita, kvadratiska ramar till mina bilder!! Var in på Gallerix en sväng och blev blixtförälskad i nya tavlor som de har fått in!! miss tigri kommer de från och de är superfina. målade bilder på tjejer, japaninspirerade och i väldigt fina färger. Blev dock lite snål så jag köpte en vägg kalender med 12 av bilderna och ska använda de i mina nyinköpta ramar!! :D Nu behöver jag bara 4 väggar att spika upp de på!! Letar vidare! Sa jag att jag blev erbjuden ett 2a hands kontrakt på en superfin lägenhet på Östermalm av en kompis släkting?? Tyvärr fick jag lov att tacka nej för utan jobb kan man inte stå med en hyra på 6500:-.. Nope, hur mycket jag än vill så går det faktiskt inte! men det hade varit bra nice! Är ju dock lite inställd på att stanna i Leksand nu. letar lägenhet och jobb så får vi se hur det går. vill ha min egen snarast!!

 

Bilderna kommer från Miss Tigris hemsida. Kika på den här: www.misstigri.fr :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0