Från medvind till motvind

och förhoppningsvis snart tillbaka till medvind!!

Jag trodde att livet började klarna i dagarna som gått... Det gjorde det också, till en början. Mailade med Sara fram och tillbaka och redde ut femtioelva missförstånd och saker som låg under ytan och grodde så det kändes superskönt. Nu ska vi börja om på blank sida!
Ett jobb klart, inte nog med timmar till att betala hyra men en bit på väg. Ingen lägenhet klar med nu har jag så många krokar ute så snart nappar det - det känner jag på mej! Ringde på ett annat jobb idag och de lät intresserade, men just nu fanns inget ledigt.. Attans - jag hoppades verkligen på det! Nu få rjag leta vidare - måste ju kunna betala en hyra. Får kanske kika in på att bli sambo med Jens iaf. Det var det jag skrev om på Facebook i lördags, då hade jag två jobb efter två intervjuer!! wohoo, då red man på vågen! :D Tog några öl med Bettan och Jens (som jag jobbade med på Lefkas/Parga förra sommaren) och så kom vi på att jag kunde flytta in hos Jens. Kom fram till att det enklaste vore om vi var tillsammans också. Så i på en dag hade jag två jobb, sambo och pojkvän! Det ena jobbet är jag glad för (hade dock, som sagt, gärna haft lite mer timmar än jag fick) och det andra vill jag inte... Kändes inte bra så jag skippar det.

Letar vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0