Inte helt fel med höst nu

Undrar vart sommaren tog vägen? Vädret var inge kul och den försvann alldeles för fort! Men jag gillar hösten, vackra färger, frisk luft och fina dagar. Folk tränger ihop sig i små mysiga platser, som Star Lounge, och träffar nya, trevliga människor. Förra fredagen efter matchen träffade jag på tre trevliga killar och i fredags tre till! Killar som jag inte träffat på länge och killar som jag aldrig sett. Nice! Har däremot inte träffat så många tjejer, undrar varför? Tur att jag har Josse och Anna att prata med också! :D

Imorgon får jag nog veta! Håller tummarna!


Kommentarer
Postat av: T

Hur har det gått?

-Nyfiken.

Kram

/T

2009-09-28 @ 13:49:29
URL: http://skonmiljo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0