panik frustration blä

Igår var inte världens bästa dag, so far är inte idag det heller... Igår satt jag 7 timmar!!! vid datorn och letade lägenheter, ringde och mailade folk om lägenheter! Inget napp. Ringde några kompisar och tiggde boende till början av veckan och fick lite napp på det. Jens är snäll han! Var snuvig och tungi huvet och det mesta var skit, kom inte in på min skolmail för att läsa uppgiften vi fått som ska lämnas in på fredag. Åkte upp på Granberget för att få lite frisk luft, det finns så mycket luft där uppe. Vackert! Då blev det lite bättre.

Idag har jag mailat några fler lägenheter. Fick ordning på skolmailen och såg min uppgift att göra... fattar ingenting av det - hur ska detta gå?? Uppgiften hade inte alls å göra med vad jag hade förväntat mej och kära nån hur krångligt kan man skriva egentligen. Lite mer panik, frustration och blä.


Nu orkar jag inte vara så här nere längre, jag vill tillbaka till mej!! Ska ta tag i det nu. Ska kika lite mer på det här som tynger mej, sen ska jag skriva packningslista och fika med Josse & Anna i Leksand. :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0