skjutglad

Idag på förmiddagen följde jag med killarna till skjutbanan en sväng, både Johan och Viktor var jätteduktiga. Imponerande. Det gick förstås inte lika bra för mej, det var ju första gången jag sköt något annat än luftgevär men jag är nöjd med två stycken 3or av tre skott. :D Det var skoj!

Igår såg jag Män som hatar kvinnor. Bra film. Inte lika bra som boken såklart men absolut helt ok. Om tre veckor kommer Flickan som lekte med elden, ser fram emot den också!

Fortfarande inget klart med boende!! Börjar bli irriterad och lite frustrerad. Hade så gärna velat att det skulle vara klart så att jag slipper ha det hängandes över mej och njuta av att vara lite ledig här hemma innan det bär av... But no. Kanske fixar sig imorgon. Hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0