tillbaka på ruta 1

I onsdags var jag ner till Stockholm och kikade på två lägenheter. Eller ett rum och en lägenhet ska jag nog säga. Fick inte lägenheten och väntar svar om rummet. Vet dock inte vad jag ska svara om jag får den för igår fick jag höra att de omorganiserar där jag skulle börja jobba och de har inte längre behov för mej på måndag. Så nu är jag tillbaka på ruta 1 igen. Inget jobb och ingen bostad. Jag kan ju inte riktigt tacka ja till boende om jag inte vet om jag får något nytt jobb. Sökte några stycken nya igår, både i Stockholm och ett i Leksand faktiskt. Så får vi se vart jag tar vägen.

Idag vet jag iaf vart jag tar vägen!! Till IDRE med roddarna över helgen!! :D Jag ska bo i singelstugan med tjejerna och vi ska ha superskoj! Lena är också med! :D

Kanske åker jag till Stockholm på måndag, kanske inte.

Kommentarer
Postat av: T

Det kommer att ordna sig när du minst anar det.

Keep fighting.

Kul att träffa på dig idag!

-Skål!



/T

2009-09-11 @ 13:18:10
URL: http://skonmiljo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0