tror att det löser sig

Det mesta brukar ju lösa sig. Inte alltid som man vill men jag vill gärna tro på att det mesta gör det!
På onsdag åker jag och pappa till Stockholm, vi ska titta på två lägenheter, en inne i stan och en i Bromma. Hoppas att det löser sig med boende då!!
Så idag och imorgon är det packa och fixa som gäller. och plugga! Första uppgiften ska in på fredag så jag tänkte försöka ha den klar imorgon. yeah right, som att jag någonsin varit klar med en skoluppgift tidigare än dagen innan inlämning?! 

Det blev Mora och Wasastugan i lördags. Trevlig förfest hos Stefan, många trevliga människor och supergoa tjejer! Väl ute ur huset så var det inte så skoj längre. men så är det ibland. I eftermiddag blir det hejdå-fika hos Johan - imorgon åker han tillbaka till Afghanistan igen. 

Nu ska jag se om Maja vill följa med in till Leksand och Insjön på lite shopping. Det påminde mej, jag ska komma ihåg att beställa bedset från HM. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0