vampyrfeber

I våras drabbades jag av vampyrfeber. Twilight. Tycker filmen är superbra, men framförallt är det hur den är filmad, färgerna och musiken som gjort mest intryck. Sen är det ju en trevlig bonus att Edward ser ut som han gör! :D I augusti läste jag boken.



Jag kunde inte lägga den ifrån mej, sträckläste den verkligen. Det var som att se filmen i extended version - fler detaljer och förklaringar som inte fick plats i filmen. Så jag bestämde mej för att inte läsa New Moon boken innan jag sett filmen för att jag inte skulle bli besviken för att jag saknade saker i den. Men nu står boken i min bokhylla och ropar efter mej! Det kliar i fingrarna - jag vill läsa den! Läste de första tre sidorna men lyckades lägga den ifrån mej sen...
Nu har jag sett nya trailern för filmen och längtar så tills den 20 november när den har premiär!!  Kika på den!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5804980.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0