Semester bokad!!

Den 12 februari åker jag, Magnus och Hannah till Egypten en vecka!! Det ska bli sååå skönt och vi ser verkligen fram emot det! Förra veckan köpte jag ett dykhus till min nyaste digitalkamera och jag är superglad för den investeringen. Ska dykas i Hurghada och så hoppas jag verkligen att det blir en tripp till Kairo, pyramiderna och Egyptiska museet. Pyramiderna är något jag vill se innan jag dör och nu på kvällen har jag suttit och visat Hannah bilder på dem och berättat en massa om de så nu vill hon jättegärna se dem hon också! Att det är 7 timmar i buss enkel resa, det gör visst ingenting. Hoppas att den inställningen blir kvar hos henne.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad underbart!!! Skönt att komma bort från det kalla vädret och all snö!! =)

Är allt bra med dej? Hur trivs du på jobbet, i nya lägenheten?

Kramar Linda

2010-02-04 @ 11:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0